Nostaaksemme esiin tuotteidemme merkittävää roolia yhteiskunnassa, olemme uudistaneet Nordkalkin brändin. Brändiuudistuksen myötä haluamme viestittää haluamme tehdä töitä kestävämmän, ja kirkkaamman, huomisen eteen yhdessä sidosryhmiemme kanssa.
Menestyksemme rakentuu vahvalle kalkkikiviperustalle, yli 120 vuoden historialle ja ihmistemme osaamiselle. Uusi brändi-identiteettimme tukee rooliamme johtavana kalkkikivitoimijana, joka on vahvasti läsnä maailmassa tänään ja huomenna. Lisäksi se kertoo siitä omistautumisesta, jolla kivenkovat ammattilaisemme tarjoavat parasta mahdollista palvelua asiakkaillemme.
Smaragdin sävyinen uusi brändivärimme korostaa luonnonvarojen vastuullista käyttöä. Se kutsuu mukaan kiertotalouteen ja sivutuotteiden kasvavaan käyttöön sekä sävyttää Nordkalkin tavoitteen luoda kestävää kasvua kalkkiviisailla ratkaisuilla, jotka parantavat maatalouden tuottavuutta ja teollisia prosesseja.
Eleganttia ja tuttua logoamme käytetään jatkossa valkoisena kuin kalkkikivi, jonka tehtävänä on neutraloida, puhdistaa ja sitoa epäpuhtauksia asiakkaidemme prosesseissa sekä ravita maata, josta ruokamme kasvaa, puhdistaa vettä, jota juomme ja ilmaa, jota hengitämme.
Seuraa matkaamme kohti kirkkaampaa huomista somessa aihetunnisteilla #lifestone #limewisesolutions #rocksolidprofessionals #brightertomorrow.
Verkkosivustomme päivittyy uuteen ilmeeseen loppuvuoden aikana.
Käytämme evästeitä tarjotaksemme sinulle parhaan internetkokemuksen. Antamalla suostumuksen hyväksyt evästeiden käytön evästekäytäntömme mukaisesti.
Kun vierailet millä tahansa verkkosivustolla, se voi tallentaa tai hakea tietoja selaimellesi, enimmäkseen evästeiden muodossa. Hallitse henkilökohtaisia evästeitäsi täällä.